دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی برق کنترل

چقدر زیبایند آنانی که از ریشه خوبند

فرزاد تات | سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ

دوستانم همانند گندم اند؛

تماما برکت و نعمت؛

نبودشان قحطی و گرسنگی؛

من یقین دارم که خوشبختم؛چون خوشه های زرینی از گندم را در کنار خود دارم؛

مهربانی هایتان را قدر می دانم؛

و آن را در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد.

((مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم))

#دکتر طاهری اعظم

https://www.instagram.com/p/CrX2Fiyubky/?igsh=MXNvMGhkZmJzNDhlMw==

 

 

  • فرزاد تات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی