درفرض جهل قصوری در حقّ جاهل قاصر،...
فرزاد تات | پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶ ق.ظ
درفرض جهل قصوری در حقّ جاهل قاصر،نهی لاتغصب فعلی نمی شود و در نتیجه نماز فعلاً مبغوض نیست تا مبعّد از مولی باشد. پس قابلیّت تقرّب در آن هست.
- ۰۲/۱۲/۲۴
درفرض جهل قصوری در حقّ جاهل قاصر،نهی لاتغصب فعلی نمی شود و در نتیجه نماز فعلاً مبغوض نیست تا مبعّد از مولی باشد. پس قابلیّت تقرّب در آن هست.