دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی برق کنترل

پژوهش در آموزش؛ سراب یا یقین

فرزاد تات | شنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۲، ۰۵:۱۳ ب.ظ

آموزش ابزار مهمی در مسیر توسعه­ی یک کشور به شمار می آید، بنابراین یافتن فهم درست و دقیقی از مقوله­ای به نام "پژوهش در آموزش" دارای اهمیت ویژه ای است. بیش­تر پژوهش­های گزارش شده در نشریات علمی-پژوهشی کشور شامل بررسی موضوع­هایی غیر ضروری است که نقشی در بهبود فرایند یاددهی و یادگیری ندارند. لازم است با تغییری بنیادین در نگرش به موضوع انتشار مقاله و پژوهش های مربوط به آموزش، با انتخاب­ درست و دقیقِ موضوع­های مورد نیاز و نیز هدف­گذاری بهتر، "پژوهش در آموزش" را جانی تازه ببخشیم و چاپ مقاله را به عنوان فرصتی برای عرضه­ی اندیشه­ها و پیشنهادهای سازنده­ی خود به جامعه­ی آموزشی و در بوته­ی نقد قرار دادن آن­ها تبدیل کنیم. همچنین با مشارکت در پژوهش­های گروهی به برداشتن گام­های بزرگ­تر و حل چالش­های مهم­تری بیندیشیم.

https://chemedu.cfu.ac.ir/article_1525.html

 

  • فرزاد تات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی