دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی برق کنترل

پیام تسلیت

فرزاد تات | دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۰۲ ق.ظ

((باسمه تعالی))
و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون
خانواده دانشگاهی محترم ، داغدار و معزز استاد عالیقدر جناب آقای دکتر رفیعی 
باسلام
رحلت جانکاه، سوزناک و بسیار غم انگیز آن استاد بزرگوار موجبات اندوه ناتمام  همگی همکاران،شیفتگان،رهروان و دانشجویان ایشان گردیده است. حزن از دست دادن ایشان به قدری عظیم است که در قالب کلمات،الفاظ و عبارات نمی گنجد.ایثارگری ایشان در آموزش و پژوهش علم همواره زبانزد و راه ایشان پررهرو بوده و خواهد بود. شوربختانه ورود به نیمه های  بهار طبیعت توام با حزن جانگداز درگذشت دانشمندی گشته که عمرشان را در راه اعتلای دانشجویان و پیشرفت شگرف کشور نموده است. همچنین این حقیر به نوبه خود  شهادت می دهم که جز نیکی ، رفتار ایثارگرانه و جهادعلمی از ایشان ندیده ام. مجاهدات ،فداکاری ها و روحیه خستگی ناپذیر و وصف ناپذیر  ایشان را هیچ گاه فراموش نخواهم نمود.
علو درجات اخروی، غفران و رحمت الهی را برای این دانشمند سفرکرده و صبرجزیل  و بردباری برای بازماندگان و صاحبان عزا تقاضا دارم.
در غایت با چشمانی اشکبار و چهره ای غمگسار ضمن عرض تسلیت مجدد بابت این واقعه ناگوار لازم است بیان دارم این حقیر به سهم  و در حد توان،  خود را سرباز جان برکف و رهرویی پایدار برای آن فرهیخته گرامی برای پیمایش آن راه  می دانم و لحظه های حیات مادی را در معیت یاد آن اندیشمند سپری می سازم.ان شاءالله خیل عظیم شاگردان ایشان راه ایشان ( و اندیشه های بسیار زیبای آن استاد) را با سرعت و قدرت افزون تری همراه با عزم جازم و راسخ تر نسبت به قبل ادامه دهند.
در پایان استدعا دارم این حقیر را در این غم و فراغ سنگین  شریک بدانید.

  • فرزاد تات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی