دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی برق کنترل

دانلود فایل درس شبیه سازی و مدلسازی

فرزاد تات | چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ب.ظ
  • فرزاد تات

نظرات  (۴)

  • دانشجوی برق
  • سلام خدا قوت
    یه وبسایت درست کردیم برای دانشجویان و علاقمندان برق بخصوص گرایش کنترل
    پروژه، مقاله، جزوه ...
    همه چی داریم
    خوشحال میشیم بهمون یه سری بزنی
    راستی اگه ما رو با اسم دانشجوی برق لینک کنی ازت ممنون میشیم
    با تشکر
    بوس بوس
    بای
    با سلام و خسته نباشید.من لیسانس کنترل دارم و در حال آمادگی برای ارشد برق هستم و دوست دارم همین گرایش را ادامه دهم.
    برای اینکه در گرایش برق کنترل فرد موفق و باسوادی باشم علاوه بر matlab&simulink باید با چه نرم افزارهای دیگری آشنا باشم؟
    زبانم را چگونه قوی کنم و از کجا شروع کنم؟
    برنامه نویسی بلد نیستم خیلی نیاز است؟اگر نیاز است از کجا شروع کنم؟

    با تشکر از راهنمایی و پاسخگویی جنابعالی
    میشه لطف کنید کل مطالب و یا دیتاهای مربوط به شبیه سازی و مدلسازی را برام ارسال کنید

    در وبلاگ شما فقط یک چپتر بود

    با تشکر
    This is excellent. I work at a front desk mostly and have a semi uniform. This enables me to wear what I want on my feet and etc. However, I started a voerutlnship at a museum and they are a little more business. While it is volunteer, what you wear is a great or awful statement about who you are. I find this helpful!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی